Update: (G)rapper Appa komt met onzinpraat!

De lollige rapper Appa heeft de woede van Geert Wilders op zijn hals gehaald met de uitspraak:

Als ik Wilders ooit tegenkom, is ‘ie van mij. Ik zweer je, ik pak hem aan. En er zijn meer mensen bij wie die behoefte groeit. Men moet niet raar opkijken als Mohammed C. binnenkort opstaat. Als iemand een kogel door zijn fokking kop schiet, vind ik dat niet erg.

Wilders voelt zich bedreigt en gaat aangifte doen bij de politie.

Grappa, een straatrat van Noord-Afrikaanse afkomst, is een bekende van de politie. De leipe onzinpraat van de ex-moslim, wiens echte naam Rachid el Ghazoui is, zal Wilders niet bang maken.

Kijk maar uit dat Geert Kill-ders niet opstaat!

Grappa

UPDATE: Grappa ontkent bedreigingen

Op FOK! is te lezen dat de rapper ontkent dat hij Wilders dood wil maken. Hij zegt dat er geen nuance in het interview zit. Hilarisch genoeg maakt Rachid el Ghazoui zich druk om de aangifte van Wilders. Hij is bezorgd om de werkdruk bij de politie vanwege de vele zaken die ze moeten doen. Hierbij doelt hij vast op de tasjesroven in Amsterdam!

Plaats een reactie